Voice-Over

Geloof me

Je denkt goed na over wat je met je merk wil zeggen. Je let op kleurgebruik, vormgeving, muziek en op de taal die je hanteert om je product bekend en bemind te maken.

 

Dus wil je ook dat wàt je vertelt, klopt met hoe je het vertelt. Een stem moet je merk aanvoelen. Begrijpen. En je klant moet dat geloven.

Als dieren konden spreken…

Dan zou elke documentaire eruit zien als een aflevering van Familie. Maar tot nu toe zie je weinig scherpe interviews met stokstaartjes of verhitte debatten tussen Galapagos schildpadden.

 

Net zoals kunstwerken, machines of historische figuren meestal alleen figuurlijk boekdelen spreken.

Dus heb je nood aan een stem die alles helder en vertrouwd voor je uit de doeken doet. De delen van een reportage logisch aan elkaar lijmt. De technische details eenvoudig verstaanbaar maakt. Zonder  aandacht voor zichzelf op te eisen.

"Als je tekst voor zich moet spreken, heb je daar een goeie stem voor nodig."

Demoreels

Download alle demoreels als zip.

Referenties

  • VIER
  • Deutsche Bank
  • Vacature.com
  • Infiniti (Nissan)
  • Colruyt
  • één
  • Studio Brussel
  • Ketnet
  • JoeFM
  • Mobile Vikings

Studio's